W czym możemy Ci pomóc?
Jeśli nie masz umowy z SEC, a za ogrzewanie rozliczasz się z Administratorem w czynszu, to w pierwszej kolejności skontaktuj się z Administratorem/Zarządcą lub z Pogotowiem Lokatorskim.
Jeśli posiadasz umowę z SEC, a opłaty za ogrzewanie wnosisz bezpośrednio do SEC, awarie dot. ogrzewania lub dostaw ciepłej wody możesz zgłosić w Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 91 45099 99, e-mailem: lub na Pogotowie Ciepłownicze pod nr tel. 993
Przed zgłoszeniem awarii sprawdź czy już o niej nie wiemy bądź nie jest to wyłączenie planowe – możesz to zrobić tutaj.
Skontaktuj się z nami
Ostatnie aktualności
Właśnie ruszył wyjątkowy konkurs dedykowany klasom 1-3 szczecińskich szkół podstawowych!
„System ciepłowniczy – zielone miasto przyszłości” to szansa na wykorzystanie wyobraźni i wiedzy, aby…
Zobacz więcejKonferencja Niezależność Energetyczna Miast i Gmin 2024
Nasza Prezes Beata Kurdelska wystąpiła jako ekspert – praktyk z wieloletnim doświadczeniem…
Zobacz więcejŻaglonauci
Żaglonauci już w niedzielę o godz. 16.30 – jeśli nie mieliście jeszcze okazji być na spotkaniach…
Zobacz więcej